Αύξηση
τζίρου κατά 711 εκατομμύρια ευρώ, σε βάρος των καταναλωτών, παρουσίασαν
τα σούπερ μάρκετ κατά το διάστημα Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2023, ενώ οι
αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων έφτασαν το 7,2 %...
Σύμφωνα
με την έρευνα της Circana, το «καπέλο» στους καταναλωτές αποτυπώνεται
στην αξία των πωλήσεων που έφτασαν τα 8,188 δισ. ευρώ από 7,477 δισ.
ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2022.
Οι
μεγαλύτερες ανατιμήσεις ανά μονάδα προϊόντος καταγράφονται στα προϊόντα
για το νοικοκυριό όπως είναι τα καθαριστικά (+9,1%), στα προϊόντα
προσωπικής υγιεινής και φροντίδας (αύξηση 7,2%) ενώ στο +7,1% ήταν η
αύξηση στα τρόφιμα.
Ειδικά
τα καθαριστικά για το σπίτι ανατιμήθηκαν 11,6%, κατά 5,5% τα άλλα
προϊόντα για το σπίτι, 6,3% τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής, +8,1% τα
προϊόντα προσωπικής φροντίδας, 6,5% τα μη αλκοολούχα ποτά (αναψυκτικά,
νερά, κλπ). 8,3% τα κατεψυγμένα τρόφιμα, 8,5% τα snacks, 8% τα
γαλακτοκομικά και 9,4% τα βοηθήματα μαγειρικής.
H AYΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αγαπητοί αναγνώστες,
Εκτιμούμε ιδιαίτερα τις απόψεις και τις σκέψεις σας. Σας ενθαρρύνουμε να συμμετέχετε ενεργά στις συζητήσεις, με σχόλια που προάγουν την καλοπροαίρετη ανταλλαγή απόψεων.
Για τη διασφάλιση ενός πολιτισμένου και φιλικού περιβάλλοντος, παρακαλούμε να αποφύγετε σχόλια που περιέχουν:
Υβριστικό ή ρατσιστικό περιεχόμενο.
Προσωπικές επιθέσεις ή μειωτικούς χαρακτηρισμούς.
Περιεχόμενο που παραβιάζει τη δεοντολογία ή τους κανόνες ευγένειας.
Η συντακτική ομάδα διατηρεί το δικαίωμα να διαγράφει σχόλια που δεν συμμορφώνονται με τους παραπάνω κανόνες, χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία σας!
Aridaia-gegonota.blogspot.com