Είναι κακή αυτή η συμφωνία για μας γιατί τόσα χρόνια έχουμε αυτό το όνομα και δεν θέλουμε να μας το πάρουνε, γιατί ήδη παίρνουνε πολλά πολλοί και...
από άλλα κράτη και χώρες, πράγματα ελληνικά»...
Η δήλωση μαθητή σε τηλεοπτική εκπομπή αντικατοπτρίζει τη ρηχή προσέγγιση και την άγνοια επί του Μακεδονικού ζητήματος όσων επέλεξαν να κινητοποιηθούν. Ωστόσο δεν διαφέρει σε κάτι από την γενικότερη επιχειρηματολογία απέναντι στη συμφωνία των Πρεσπών. Στην ουσία διαφωνούν για κάποιο απροσδιόριστο λόγο. Αντιδρούν στη Συμφωνία χωρίς να γνωρίζουν βασικά σημεία της, χωρίς να τεκμηριώνουν τη διαφωνία με ιστορικά ή πολιτικά επιχειρήματα, παρά μόνο με έναν αστήρικτο βαλκανικό εθνικισμό που εφευρέθηκε πριν 25 χρόνια για να καλύψει πολιτικές ανεπάρκειες και αναθερμάνθηκε πρόσφατα για μικροκομματικές σκοπιμότητες.
Η συγκρότηση της σκέψης και του λόγου του μαθητή όπως και η επιχειρηματολογία δείχνει ότι υπήρξε εύκολη λεία για την ακροδεξιά και όσους υποκίνησαν και συντόνισαν τις καταλήψεις. Σε μεγάλη μερίδα των μαθητών είναι προφανές ότι κυριάρχησε η επιθυμία να χαθεί μάθημα και όχι κάποιος προβληματισμός ή επίπονη σκέψη για το ζήτημα. Ωστόσο δόθηκε η ευκαιρία ση Χρυσή Αυγή και σε άλλες νεοναζιστικές ομάδες να τρυπώσουν. Το ακροδεξιό δηλητήριο που χύνεται στα σχολεία δεν επιτρέπει αδιαφορία και θα πρέπει να αφυπνίσει τους πάντες.
Σοβαρά θα πρέπει να προβληματιστούν και οι εκπαιδευτικοί: Για την αδιαφορία τους στο χειρισμό της υπόθεσης, για την παντελή έλλειψη ιστορικής γνώσης και, κυρίως, για τη δημόσια εκφορά του λόγου, που μας κάνει να ντρεπόμαστε...
tvxs.gr
από άλλα κράτη και χώρες, πράγματα ελληνικά»...
Η δήλωση μαθητή σε τηλεοπτική εκπομπή αντικατοπτρίζει τη ρηχή προσέγγιση και την άγνοια επί του Μακεδονικού ζητήματος όσων επέλεξαν να κινητοποιηθούν. Ωστόσο δεν διαφέρει σε κάτι από την γενικότερη επιχειρηματολογία απέναντι στη συμφωνία των Πρεσπών. Στην ουσία διαφωνούν για κάποιο απροσδιόριστο λόγο. Αντιδρούν στη Συμφωνία χωρίς να γνωρίζουν βασικά σημεία της, χωρίς να τεκμηριώνουν τη διαφωνία με ιστορικά ή πολιτικά επιχειρήματα, παρά μόνο με έναν αστήρικτο βαλκανικό εθνικισμό που εφευρέθηκε πριν 25 χρόνια για να καλύψει πολιτικές ανεπάρκειες και αναθερμάνθηκε πρόσφατα για μικροκομματικές σκοπιμότητες.
Η συγκρότηση της σκέψης και του λόγου του μαθητή όπως και η επιχειρηματολογία δείχνει ότι υπήρξε εύκολη λεία για την ακροδεξιά και όσους υποκίνησαν και συντόνισαν τις καταλήψεις. Σε μεγάλη μερίδα των μαθητών είναι προφανές ότι κυριάρχησε η επιθυμία να χαθεί μάθημα και όχι κάποιος προβληματισμός ή επίπονη σκέψη για το ζήτημα. Ωστόσο δόθηκε η ευκαιρία ση Χρυσή Αυγή και σε άλλες νεοναζιστικές ομάδες να τρυπώσουν. Το ακροδεξιό δηλητήριο που χύνεται στα σχολεία δεν επιτρέπει αδιαφορία και θα πρέπει να αφυπνίσει τους πάντες.
Σοβαρά θα πρέπει να προβληματιστούν και οι εκπαιδευτικοί: Για την αδιαφορία τους στο χειρισμό της υπόθεσης, για την παντελή έλλειψη ιστορικής γνώσης και, κυρίως, για τη δημόσια εκφορά του λόγου, που μας κάνει να ντρεπόμαστε...
tvxs.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αγαπητοί αναγνώστες,
Εκτιμούμε ιδιαίτερα τις απόψεις και τις σκέψεις σας. Σας ενθαρρύνουμε να συμμετέχετε ενεργά στις συζητήσεις, με σχόλια που προάγουν την καλοπροαίρετη ανταλλαγή απόψεων.
Για τη διασφάλιση ενός πολιτισμένου και φιλικού περιβάλλοντος, παρακαλούμε να αποφύγετε σχόλια που περιέχουν:
Υβριστικό ή ρατσιστικό περιεχόμενο.
Προσωπικές επιθέσεις ή μειωτικούς χαρακτηρισμούς.
Περιεχόμενο που παραβιάζει τη δεοντολογία ή τους κανόνες ευγένειας.
Η συντακτική ομάδα διατηρεί το δικαίωμα να διαγράφει σχόλια που δεν συμμορφώνονται με τους παραπάνω κανόνες, χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία σας!
Aridaia-gegonota.blogspot.com